De auto heeft geen vermogen vanuit stilstaan. Als je boven de 3000 toeren komt dan rijdt de auto perfect. 1e lambda sonde, bougiekabels, bobine en gasklepsensor zijn al vernieuwd.
Acceleratie sensor en absolute druksensor inlaatspruitstuk hebben we van een atos 1.0 uitgeprobeerd, want die had het zelfde onderdeel nummer, maar helaas zonder resultaat.
Bij het uitlezen bij hyundai komen er geen foutcodes uit.
Wij zijn ten einde raad. Wie helpt ons snel.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Maak maar de distributieriem los. Ben er voor 90 % zeker van dat het poulietje (en/of de plaat die de krukashoeksensor van timing voorziet) onderaan op de krukas doorgedraaid zit op de krukas zelf. Het probleem zelf is de krukasbout die loskomt.
Voor een snelle diagnose : sluit een stroboscooplamp aan en kijk of de voorontsteking juist staat.
wat je dealer ook zegt, controleer de pulley van de krukas maar,
je pulley zit d.m.v. uitsparingen op je krukas, samen met je krukastandwiel,
die helaas uitslijten, waardoor je ontstekingstijdstip veranderd en je auto slecht loopt!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Getz of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar