👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Wat betekent het lampje met de aanduiding "I/D off" op het dashboard??
Geplaatst door
al 19 jaar lid
Zou het geen " O/D off " kunnen zijn. Dit is om de overdrive van de automaat uit en in te schakelen, op de zijkant van de pook staat een knop om deze in en uit te schakelen, druk er even op.
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Atos of stel zelf een nieuwe vraag.
Zou het geen " O/D off " kunnen zijn. Dit is om de overdrive van de automaat uit en in te schakelen, op de zijkant van de pook staat een knop om deze in en uit te schakelen, druk er even op.
18 jaar