close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Hyundai I 20 2010: Problemen met de remmen

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1400

Ik kocht mijn nieuwe Hyundai i20 lounge 1400 benzine in februari 2010. Heel veel problemen met de remmen van het begin af, op 2 jaar tijd zijn remblokken, remschijven, pomp enz reeds 4x vervangen.
- voor de 10000 km begon auto de daveren en trillen bij het remmen : remblokken en remschijven dienden vervangen te worden
- op 20545 km : opnieuw daveren van de wagen, remblokken en remschijven en pomp dienden opnieuw vervangen te worden
- op 30369 km : remblokken en remschijven opnieuw kapot, een booster gestoken, de problemen zouden zo verholpen zijn
NU : vanaf 36000 km : opnieuw trillen en daveren en schokken bij het remmen en remblokken en schijven vooraan en achteraan opnieuw vervangen (niettegenstaande booster werd afgeregeld houden de problemen dus aan)
Dit wil zeggen : nieuwe auto van 2 jaar reeds 4x alles vervangen.
Ik heb contact met Hyundai maar die beloofden reeds van vorig jaar dat de problemen zouden opgelost zijn, niet dus, deze komen steeds terug. Ik heb 5 jaar garantie op de nieuwe wagen, en de wagen wordt wel in garantie hersteld, maar het probleem blijft aanhouden. Ik heb Hyundai om een definitieve oplossing gevraagd maar die komt er niet..
Wie kan me raad geven ?
Heeft nog iemand deze problemen?

Geplaatst door

veroniqued (0)

al 12 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

iemand raad ?

veroniqued 0

12 jaar

Heb je al contact opgenomen met de technische dienst van de Hyundai importeur (public relations) ?

Elke 10000km nieuwe remschijven en remblokken duid er op dat er iets niet goed is aan deze auto , misschien tijdens de produktie al.
wat door de dealer blijkbaar niet opgelost kan worden , misschien wel door de importeur .

Als je een rechtsbijstand verzekering hebt kun je daar misschien vragen om er vaart achter te zetten , je hebt tenslotte consumenten bescherming en recht op
een goed produkt.

succes

limbra 1405
vip badge

12 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai i20 of stel zelf een nieuwe vraag.