auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

iveco 35S18 2024: Inhouden

Bouwjaar: 2024, Brandstof: Diesel, Motorcode: F1CFL411B*S, Motorinhoud (cc): 3000, Vermogen (kw): 129

Hij heeft al een aantal keren gehad dat bij wegrijden hij bij ca 55 stopt met versnellen en hij dus niet harder gaat.
Hij stottert ook niet ofzo maar gaat gewoon niet harder.
Je krijgt geen melding op het dashbord en met uitlezen is ook niets te vinden.
Wanneer je hem opnieuw start is het probleem over.
Het maffe is dat wij nog een exact dezelfde bus hebben die het ook heeft.
Gemiddeld is het 1 keer per maand.

Geplaatst door

Coootje +55

al 1 maand lid

Reacties

Misschien eens langs de dealer gaan ivm garantie.

Plakkie +1740
vip badge

1 maand

Ook met de bus tijdens dat hij het probleem had langs de Dealer geweest.
Ze hebben het geconstateerd maar met uitlezen zien ze niets. Dus ze weten het niet ik ben ook nieuwschierig of er meer bussen dit probleem hebben. Omdat onze twee bussen het allebei hebben verwacht ik dat meer bussen dit hebben.

Coootje +55

1 maand

Dat is weer een beetje het jammere van tegenwoordig.
Zodra bij uitlezen niks naar boven komt snappen ze het niet meer.
Ik kan je helaas ook niet helpen.
Succes.

Plakkie +1740
vip badge

1 maand

Niet helemaal waar. Je mag als dealer/monteur niks meer.
Onderzoek tijd op een storing is kort zonder foutcode en geen oplossing of geen toestemming van af de fabrikant geen vergoeding.

Highway +1060
badge

1 maand

Vaak wordt dit soort problemen opgelost door het programmeren van nieuwe software. Zeker bij erg jonge auto's kunnen er in het begin nog bugs inzitten, welke er bij een nieuwe update uitgehaald worden. Alleen moet de dealer dan wel over deze nieuwe software beschikken en is daarin afhankelijk van de fabrikant. Aan de hand van het chassisnummer moet de dealer echter kunnen achterhalen, of er al een update beschikbaar is. Dit zou ik dus als eerste informeren bij Uw dealer. Als er geen update is en de dealer heeft geen oplossing, dan zou er in ieder geval melding bij de technische helpdesk gemaakt moeten worden van Uw klachten, zodat zij wellicht voor een oplossing kunnen zorgen. Succes !

Is de bus dan misschien aan het regenereren?

Highway +1060
badge

1 maand

Probleem zit vaak bij de aflevering....er moeten verplicht een aantal updates uitgevoerd worden om deze problemen te voorkomen...daar zijn verschillende bulletins van geweest, echter word dit niet altijd in de praktijk uitgevoerd

Een bezoek aan de dealer kan hier wel licht een oplossing bieden ...maar laat de motor dan gewoon draaien dan is de kans op uitlezen het grootste

jokertje +85
badge

1 maand

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Iveco 35S18 of stel zelf een nieuwe vraag.