Een klant is zeker een uur doorgereden met een brandend "check engine" lampje. De motor hield in en ook bleek in het gehele uitlaatsysteem benzine te staan. Zelfs de achterdemper was zodanig vol dat er nauwelijks uitlaatgassen meer naar buiten kwamen. Bleek van cilinder 1 de injector defect te zijn. Deze vervangen, maar door een fout van de leverancier tot overmaat van ramp eentje van een 8 cilinder geleverd gekregen. Oogt hetzelfde maar nummers op het onderdeel zijn natuurlijk wel anders. Dit is niet gecontroleerd door de monteur en de injector is gemonteerd. Motor liep daarna wel beter maar onrustig. Nu blijkt dat door een piekspanning de computer defect is geraakt en zitten we met de vraag of dit veroorzaakt is doordat de klant opzettelijk met een haperende motor is doorgereden of dat dit komt door de montage van een verkeerde injector. Hoor graag jullie mening. Bedankt alvast
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Jaguar F-Type of stel zelf een nieuwe vraag.