Klant klaagt over verminderde warmte-opbrengst van zn kachel. Auto staat nog niet in de werkplaats. Zijn er "standaard" problemen met de kachels van deze Jaguar?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo George, het zelfde probleem heeft mijn S-Type V8 van 2000 ook, maar ik vermoed dat het na de inbouw van de LPG installatie is ontstaan. (verdampers 2 x , verkeerd aangesloten?)
Dit weet ik niet zeker omdat ik de auto (die overigens verder perfect rijdt op LPG) pas een half jaar heb en boven de 8° buitentemp. het interieur nog wel op temperatuur krijgt. Ik heb de Jaguar dus vorige winter niet gereden en er dus een kleine kans is dat het aan de Jaguar ligt en niet aan de LPG installatie. Waar lag het probleem bij jou?
Groetjes Peter!
P.S. Thermostaat is O.K. en de naald komt mooi snel in het midden.
waterpomp kan het zijn maar wij hebben pas hier ook een s type v8 waarbij de kachelkraan kleppen kapot waren deze zit rechts op de radiateur voorin onder de rechter koplamp,bij deze auto was ook een pompje kapot die zit ook rechts boven het kachelkraanhuis (was niet op voorraad maar van een transporter 1.9 td van 2002 bleek hetzefde pompje te zijn)succes Gep
Bedankt Gep, zodra ik het defect gevonden heb geef ik bericht !
MVG Peter!
16 jaar
Ja , het was het verkeerd monteren van de 2 verdampers, ze zijn door de importeur in duitsland van Tartarini op de goede slang aangesloten en nu wordt de s type weer lekker warm!
Deze 4 liter motor heeft een bijzonder koelsysteem,de koeling is zo construeert dat het de motor zo snel mogelijk opwarmt !
Vriendelijk dank voor de informatie , groeten Peter!
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Jaguar S-Type of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar