In de stad is de kachel lekker warm,zodra er een tijdje op de grote weg wordt gereden word de kachel niet meer warm?Wie weet de oplossing?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
wat geeft je temperatuurmeter dan aan?
lucht in systeem ? komt wel eens voor bij hoge toerentallen van de pomp dat ie dan een luchtbel probeert rond te pompen.
temperatuurmeter blijft keurig in het midden staan 80a 90graden
zodra je weer in de stad komt of stationair laat draaien wordt hij weer keurig warm
kachelkraan kleppen kunnen kapot zijn. deze bevind zich rechts op de radiateur onder de koplamp, pompje kapot ? ik geloof ergens rechts boven het kachelkraanhuisje.
Volkswagen transporter gebruikt zelfde tyoe geloof ik...de 1.9
Of loopt ie op LPG? dan verdamper controleren !
Kijk ook eens als het expansievat voldoende is gevuld,als hier te weinig in zit krijg je kachelproblemen en geen hogere temperatuur v.d. moter.
Het beste even met een zaklamp in schijnen,nivo is slecht te zien.
expansievat was lek hebben een nieuwe besteld,dan is het mischien verholpen.
P.S. weet iemand hoe je hem kan ontluchten?
Toen ik laatst van een s-type de kachelkleppen heb vervangen ging het ontluchten vanzelf,niks bijzonders.
bedankt!!groetjes
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Jaguar S-Type of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar