👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo ik heb een probleem met mijn range rover classic bij het ontluchten van de remmen ik krijg geen druk in het remsysteem waardoor dat ik geen remvloeistof bij de remklauwen krijg en als je met het rempedaal druk probeert op te bouwen duwt ie op den duur benzine terug door de carburateurs heeft iemand een idee hoe dat kan en wat ik moet doen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Haal de vacuumslang eens van je rembekrachtiger af , en kijk wat er gebeurt.
Via deze slang staat het remsysteem in verbinding met je inlaatspruitsuk , maar dat er benzine terug geduwd wordt door de carburateurs ?????????????????
Bedoel je niet wat anders , wat heb je trouwens gedaan , zodat de boel nu ontlucht moet worden ?
Hoi ik heb die slang er af gehad en dan duwt je er lucht uit op het moment als je de rem pendaal in duwt en dat het ontlucht moet worden komt om dat ik het laatste jaar bezig ben geweest om de rotten plekken te vervangen en daar bij is de auto gedeeltelijk gestipt geweest en heeft het rem systeem los gehangen en vloeistof is er toen uit gelopen
En dat van die benzine in de carburateur ik heb de luchtfilter er nog afliggen en kijk zo in de carurateur en als je al ff bezig bent om druk op tebouwen in het remsysteem dan zie je in de carurateur op den duur de benzine komen
10 jaar
Als ik het goed begrijp is je remsysteem dus helemaal leeg gelopen .
Heb je een vacuumontluchter , die je op de ontluchtingsnippel moet aansluiten , of ga je al pompend ontluchten ?
Ik zou bij pompen , eerst de zwaartekracht het werk laten doen , potje vullen , alle nippels los van de hoodremcilinder en kijken of er olie uit komt lopen , nippels weer vast , dan de nippels los bij de wielremcilinders en kijken of het daar uit komt lopen , kan even duren .
Als er bij 2 of meer nippels olie uit komt lopen , heb je grote kans dat het systeem sneller op druk te krijgen is.
Eerst achter dan voor ontluchten.
Ik hoop alleen dat de hoofdremcilinder het heeft/gaat overleven .
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Land Rover Range Rover of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar