Hallo Linzie
Ik neem aan dat je een diesel hebt.
Sleutel in het contact een slag omdraaien dan zie je een lampje branden op je dashbord.
Wacht dat die uit gaat dan kun je hem starten.
Het beste wat je kunt doen is hem 2/3 op contact te zetten en dan als het lampje uit gaat starten
voor al met lager temperaturen.
Hoor het wel hoe het gaat.
Hallo Linzie
Ik neem aan dat je een diesel hebt.
Sleutel in het contact een slag omdraaien dan zie je een lampje branden op je dashbord.
Wacht dat die uit gaat dan kun je hem starten.
Het beste wat je kunt doen is hem 2/3 op contact te zetten en dan als het lampje uit gaat starten
voor al met lager temperaturen.
Hoor het wel hoe het gaat.
16 jaar