close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Lincoln Lincoln Continental: Luchtvering Continantal 1993

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3.8 V6. 116KW

Gezocht:
Schema van de luchtvering (mechanisch en elektrisch)

Probleem:
Auto hangt naar links.
Links achter de luchtveerpoot vervangen (2e hands) en na 4 weken lag de auto eerst van voren op straat en nadat de luchtdroger is vervangen hangt hij naar links.
Op de krik pompt hij de struts goed op, maar na 1 rondje ligt de voorkant weer op straat.
Hoe ziet deze auto zijn level? Wat zijn de drukken naar de struts toe?

Alvast bedankt.

Kenteken auto: DP-LV-69

Geplaatst door

Pikey (0)
badge

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Blijkbaar vrij onbekent probleem hier Pim, maar heb je het nog kunnen oplossen?

ik had hem gemist, kijk ff onder mercury, daar heb ik wel eens wat geschreven bij een grand marquis, dat is dezelfde auto in een goedkoper jasje

gr

Peco Power

schema, heb ik zo niet bij de hand, ga ik voor je zoeken

Mercury 0
badge

14 jaar

Inmiddels de luchtdroger vervangen (ook uit voorzorg)
Zit nu te wachten op 4 solinoids die op de schokbrekers zitten. (soort van afsluiters op de luchtbalgen) [url=http://img163.imageshack.us/i/airsolenoi...][img]http://img163.imageshack.us/img163/1936/...[/img][/url]
Mocht dat het probleem niet zijn hebben we nog 2 opties.
1 Compressor vervangen.
2 Ombouwen naar gewone Mac Phersons.

Pim.

Pikey 0
badge

14 jaar

Qua systeem valt hij eigenlijk ook wel mee.
Op de compressor zit de luchtdroger en vanaf die gaan 4 leidingen rechtstreeks naar de veerbalgen.
Het vreemde is dat alleen 1 kant weg zakt of de voorkant of alleen de zijkant.
We wantrouwen daarom de solinoids.

Als de auto op hoogte is hoor je op een gegeven moment een hoop gesis uit de compressor komen en de auto zakt in.
Of te wel, de regeleenheid zet de solinoids open of de solinoids sluiten niet goed. (by the way, solinoid kost $ 20 per stuk, dus het gokje wel waard. Compressor is ff wat anders die is $ 200)

Rond 18 febr komen ze binnen. Ik houd jullie op de hoogte.

Pikey 0
badge

14 jaar

Probleem gevonden en opgelost.

Links zit een hoogte sensor die slecht contact maakte. (er zitten 3 onder de auto. 2 voor en 1 achter)
Verse sensor eronder en blijft keurig op hoogte.
Wel het volgende probleem.... Het verbindingsstangetje tussen de sensor en draagarm. De aansluiting op de draagarm is nu lam.
Weer dik 80 euro voor een stangetje.

Pikey 0
badge

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Lincoln Continental of stel zelf een nieuwe vraag.