Het volgende probleem doet zich voor: als er met ingetrapte koppeling wordt geremd (bijvoorbeeld bij terugschakelen voor een bocht) en de toeren vallen terug tot stationair, gaat de verlichting (buiten en dashboard) duidelijk feller branden. Een seconde of twee later gaat het controlelampje van de accu (rood accu-symbooltje in de toerenteller) branden. Als er vervolgens weer toeren gemaakt worden (boven 2.500) gaat dat lampje weer uit en gaat de verlichting weer normaal (minder fel) branden. Ik heb de v-riem gecontroleerd, maar die is gewoon goed op spanning, ziet er als nieuw uit en slipt niet.
Wat kan er aan de hand zijn?
Geplaatst door j.konings (0) , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mazda 323? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 323 of stel zelf een nieuwe vraag.
1 Reactie
DaniR6 (0), 16 jaar geleden
Denk dat je het moet zoeken in een defecte spanningsregelaar of dynamo