Bij de auto is alles gecontroleerd en vernieuwd oa; bougies/kabels/bobine/egrklep
Luchtmassameter, gereinigd en gespoeld. Brandstofwaardes zijn goed zowel in
hoge als lage toeren op benzine en lpg.
Bij proefrijden rijd de auto goed, maar bij een bocht nemen komt hij hier stotterend
uit, hoofdzakelijk in de 2e versnelling.
Linkse bocht gaat goed, de rechtse begint de ellende.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Is het probleem er op één van de brandstoffen of bij beide?
Bij beide brandstoffen (mazda 626 2001)
geen doorgeschuurde kabels of slangen die zich meer openbaren als de motor naar links hangt?
Bougiekabels niet controleren maar wel vervangen !
Meer dan eens gehad.
Mvg
Doorslaande bougies? Controleer eens of er zwarte strepen op het porselein staan. Zoja, vervangen die handel.
Een dergelijk probleem heb ik zelf met een Mazda 626 1.8 GL-X (1998)
Bij een bocht naar recht kan de motor inhouden. Dit gebeurd alleen wanneer de tank minder dan half vol zit. Bij een volle tank is er niets aan de hand.
Het probleem is vervuiling in de benzine tank? Ik ben anno vandaag nog steeds op zoek. Wel zijn alle brandstof onderdelen al vervangen, (filters, slangen, bougies) behalve de benzine pomp. Maar deze werkt ook gewoon.
Probeer de "volle/lege tank" test, om in iedergeval te kijken of daar het issue zit.
17 jaar
hebben jullie de klepspeling al gecontrleerd? is niet hydraulisch maar met plaatjes!!!
bougies bij een lpg auto op 0.8mm
zeker weten dat de kabels goed zijn???
succes gr
hansa
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 626 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar