slaat af bij gas terug nemen of bij het afremmen voor bocht of stoplicht,je kunt hem weer gewoon starten en loopt dan weer prima:
is al gebeurd .
probleem komt voor naar vervanging van wp distributiriem vervangen ???
nieuwe software ???
kan fout in de electronische gasklephuis zijn of software updaten heb dit 1 keer eerder gehad bij een mazda 2
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 2 of stel zelf een nieuwe vraag.
Gasklephuis reinigen??
18 jaar