👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo, ik heb hier een Mazda 626 1800 cc model 1996.
Auto rijd op gas en start op benzine. Benzine pomp branden in het verleden regelmatig door en word daarom nu automatische uitgeschakeld bij rijden op gas. Rijden op benzine gaat met stoten.
Het probleem is dat de druk steeds van de benzine leidingen afgaat als de motor uitgezet word. Als ik de auto op benzine stationair laat lopen dan komt er na 5 minuten benzine uit een vacuüm drukregelaar lopen. Dit is de druk regelaar die naar vacuüm aansluiting van de brandstofdrukregelaar loopt (bij de verdeelleiding).
Mijn vraag wat zou hier kapot zijn, heb geen zin om steeds iets te vervangen en dan kijken of het verholpen is.
Vacuüm drukregelaar, of brandstofdrukregelaar? Of zie ik nog iets oer het hoofd?
Bedankt voor alle reacties.
Gr
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
je zegt dat er uit de drukregelaar benzine in de inlaat wegdruppelt??
zo ja dan is de drukregelaar lek.
als hij dit doet op de retour leiding naar de tank lekt is normaal
als je de druk kunt meten van de brandstofsysteem dan weet je iets meer .
stationaar is dit 2.5bar en op toeren 3.2 bar ongeveer.
drukverschil tenopzicht van de inlaat moet altijd gelijk blijven
vacuum drukregelaar kapot
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 0 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar