auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Mazda 626: Stroomlek in EGI Comp

Bouwjaar: 1987, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2000cc 16v

Ik heb een stroomlek gevonden achter de EGI Comp zekering. Met deze zekering erin trekt hij 250 mA. Ik ben al zover dat ik weet dat dit een Mazda systeem is voor 'Electronic Gasoline Injection.' Deze afkorting komt bij gassystemen ook vaak voor, maar het gaat hier echt om een benzinemotor.

Is dat een apparaatje dat aan blijft staan? Als dat zo is, zou die dan niet op contact geschakeld moeten zijn?

Ik heb al heel veel stekkertjes eruit getrokken, maar hij bleef 250 mA aangeven, dus zo kan ik niet dichter bij het probleem gebracht worden.

Ieder idee wordt op prijs gesteld

Groetjes
Frits

Geplaatst door

Frits1982 (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Volgens mij kan een stroomlek van 0,25 A bij deze auto's geen kwaad..

garageburgwal 0
badge

16 jaar

0.25 amp is te veel,dan trekt ie al snel je accu leeg.
mvg Diko

diko 0
badge

16 jaar

Ten eerste vroeg ik om oplossingen, niet of het wel of geen kwaad kon.
Ten tweede zou ik er nooit over begonnen zijn als mijn accu niet na twee dagen helemaal leeg is terwijl hij nog geen jaar oud is.

Dus jij hebt een garage? Dan kan ik jou nog iets leren: 0,025 A kan geen kwaad (is normaal zelfs).

Frits1982 0

16 jaar

Nou Frits een beetje beleefd blijven,kant en klare oplossingen zijn er niet altijd vanachter de computer en Rene heeft zich waarschijnlijk gewoon een nulletje vergist en 0.25 ipv 0.025 geschreven.
Mvg Diko

diko 0
badge

16 jaar

Idd... maar over een oplossing WIL ik nu niet eens meer nadenken..

garageburgwal 0
badge

16 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 626 of stel zelf een nieuwe vraag.