close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz 280: 280SE W108 1971 verhoogd gebruik / dichtkolen

Bouwjaar: 1971

280 SE met mechanische injectie plunjerpomp is plotseling veel gaan gebruiken en dichtkolen. Ruikt ook naar auto met hoog verbruik. Heeft iemand ervaring met de signalen en werking van de koude start en de signalen die de connector op het inlaatspruitstuk moet geven. Ik vermoed dat die niet correct werkt en de oorzaak is van het verbruik. Andere suggesties zijn ook welkom natuurlijk.

Geplaatst door

Zwarte (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Als je met dichtkolen bedoeld dat de bougies vet/nat slaan, heb ik wel een vermoeden wat er aan de hand is.
Het probleem zit niet in de startverijking, althans dit kun je controleren door dit inspuitventiel bij een warme motor los te maken en dan iemand anders laten starten, de nozzle mag nu niet sproeien! Helaas hebben deze brandstofpompen de eigenschap de tand des tijds niet helemaal ongeschonden te doorstaan.
Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik weet in Amsterdam een goed adres.

plurkje 0
badge

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Overig of stel zelf een nieuwe vraag.