Hoi, weet iemand wat het probleem is als de achterschokbrekers niet werken?
Het is een mb 200 TD uit 88, een station dus, aan de schokbrekers zitten slangen dus is het waarschijnlijk hydrolisch en zal er ergens een pomp moeten zitten? en kun je zoiets bijvullen of afregelen?
Groet Alex
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
pomp zit voor op de motor in het verlengde van de nokkenas (voorzijde kleppendeksel, reservoir zil links voor tegen het binnenscherm ,regelventiel zit midden onder de auto boven de achteras bevestigd met een stangetje naar de stabilisatorstang, meest voorkomend:systeem leeg door lekkage, regelstang los/ gebroken of op de as verdraaid, regelventiel defect.
als vloeistof(hydraulic oil )op peil is regelstang los draaien en met lopende motor verstellen om te kijken of de auto dan wel omhoog komt.
hier moet je eerst wel verder mee komen, sucses !
Rene bedankt, hier moet het mee lukken.
19 jaar
in de garage hebben we het bovenste geprobeerd alleen jammer geen resultaat, wel is het reservoir op pijl, en is er geen lekkage.
In de garage dachten ze misschien de veerbollen? Want in de computer staan die ook als onderdeel vermeld.
19 jaar
als de veerbollen inwendig lek zijn gaat de auto nog wel omhoog, hij is dan alleen zeer stug / wijnig vering. als er geen lekkage is word er of geen druk door de pomp geleverd of het regel ventiel opend niet of staat vast in de reyour stand, haal de retour eens los en kijk of hier met lopende motor vloeistof uit komt, als er vloeistof komt is regel ventiel defect, komt er niets is de pomp defect.
sucses!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 200 of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar