de koel vinnen slaan nietin.hoewel airco goed is afgevuld,binnen in de auto word het een beetje koel. zet ik de regelaar in het dashboard op .. lo.. by dit weer dan zullen de koelvinnen toch moeten inslaan.of zie ik dat verkeerd. graag uw mening hierover en wat deoplossing hiervan is. de airco is pas afgevuld en op lekkage getest
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
o-ringetje lek. vervangen en opnieuw gevuld met r-134 van castrol [doe het zelf] en alles werkt weer perfect. dus als je airco bygevul moet wordenraad ik een spuitbus castrol r-134 aan. ook zit hier een lekkagedichter en smering voor de compressor in. makkelyker kan haast niet. en het scheelt me een hoop geld.
Heb je de R-134 van Castrol in de winkel gekocht of op internet besteld.
Kan je me vertellen in welke winkel of waar op internet.
Ton
18 jaar
bel dit nummer voor de aircospuitbus: ronald kolle 0628671007
Mart bedankt voor het nummer.
De airco in mijn auto (Daewoo Nubira 2.0) koelt nog wel maar niet meer helemaal zoals het zou moeten.
Dus ik ga dat middel ook proberen scheelt echt veel geld.
Ik zie twee nippels zitten op de aircoleidingen het zijn twee verschillende maten.
Ik neem aan dat de slang maar op een van die nippels past en dat je dan gelijk de lage druk leiding hebt.
Ton
18 jaar
yes hy past maar alleen opde lagedruk leiding
Ik heb de airco gevuld met de Castrol R-134. Inderdaad een fluitje van een cent.
Na het vullen was er meteen verschil merkbaar, met een stationair draaiende motor werd de lucht al kouder.
Daarna een ritje gemaakt en het leek wel een koelkast.
Nu maar hopen dat het zo blijft en dat er nergens een lekje in zit.
18 jaar
pas op met die busjes er staan hier op dit forum ook reacties van mensen die de busjes hebben gebruikt en er slechter mee af zijn dan voor de busjes maar soms is goedkoop ook duurkoop
bij het vullen met zo`n busje doe je één belangrijke stap voor een airco overslaan en dat is vacumeren (belangrijk) en met zo`n busje weet je niet hoeveel er in je systeem aanwezig is aan koudemiddel en je pompt er maar bij als je oliepeil van je motor op max staat vul je er toch ook niets meer bij bij de airco is dat hetzelfde maar te veel gevulde airco geeft ook schade aan de onderdelen en nadelig voor de koeling ik weet niet wat het kost zo`n busje maar ik vul airco`s zoals het hoort voor 75 euro incl olie en fluor
een gewaarschuwd mens telt voor twee
succes ermee
Bij het busje zit ook een drukmetertje (zie onderstaande foto) die aangeeft wanneer het systeem op de goede druk is. Dit heb ik aangehouden en het werkt tot nu toe perfect.
Ik was 50 euro kwijt voor het setje maar je hebt gelijk, als ik iemand bij ons in de buurt (LISSE) had geweten die het voor 75 euro doet was ik daar zeker heen gegaan maar ik heb ze nog niet goedkoper gezien dan 120 euro en dan is het prijsverschil wel erg groot.
[url=http://img134.imageshack.us/my.php?image...][img]http://img134.imageshack.us/img134/3540/...[/img][/url]
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz CL 420 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar