Ik zit met een probleem.
Ik heb hier een Mercedes C-klasse staan type W202, met een 220CDI motor.
De auto kwam met t probleem dat hij niet meer schakelde, uitgelezen met de bosch kts 650
en kwam uit magneetventiel 2e en 3e cilinder.
In eerste instantie de stekker op de automaatbak gecontroleerd op olielekkage, maar dat was keurig schoon.
Het complete brien inclusief magneet ventielen vernieuwd, maar na 2 weken rijden springt hij
weer in noodloop met dezelfde foutcodes.
Uiteindelijk na overleg de automaatbak laten reviseren.
De auto reed weer 2 weken goed maar staat nu weer in noodloop.
Uitgelezen bij de dealer en dezelfde foutcodes, 003 magnetventil Y3/6y5 2-3 schaltung en
099 Zeitweise magnetventil Y3/6y5 2-3 schaltung.
Zit te twijfelen aan de computer, maar die gaan eigenlijk nooit stuk wordt verteld.
Wie heeft er een idee?
B.V.D.
Dave.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik heb ongeveerd identiek voorgehad met W203 : kwam in noodloop door slechte batterij. Misschien effe nieuwe batterij steken om te proberen.
Na een dagje zoeken hebben we het dan toch gevonden.
De kabelboom die aan de passagierskant naar binnen gaat was beschadigd,
waardoor er een draad aan massa lag.
Bedankt voor het meedenken jan.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar