ik heb een probleem met mijn mercedes c200k hij liep eerst op 3 clinder
de uitlaat kleppen van vierde clinder waren verbrandt heb de kop laten reviseren
alles in makaar gezet motor draaid na reviseren goed na 4 dagen rijden brand de motor lamp.
uit laten lezen met een snapon apparaat code p203f 02-sensorverwarming voor kat g3/2.
en code p204a 02-sensorverwarming voor kat g3/2.heb de storing gerest en na 4 dagen gaat weer branden
uitlezen met snapon zelfde storing.heb de lamdesonde voor de kat vervangen.na 4 dagen gaat hij weer branden.
ik heb hem nog niet uitgelezen.
kan iemand mij hier mee helpen?
Geplaatst door hasa (0) , lid sinds 14 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 0? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 0 of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
jellevanveen (0) PRO, 14 jaar geleden
ik zou beginnen met de bekabeling van de lambda sensor door te meten misschien dat deze ergenst tegenaan schuurt
hasa (0), 14 jaar geleden
heb al gekeken ziet er goed uit
jellevanveen (0) PRO, 14 jaar geleden
zit de goede lambda sensor in het goede gat het kan namelijk zo zijn dat wanneer de sensor van 1/4 in 2/3 zit dit storing kan opleveren omdat deze andere waardes aangeven
hasa (0), 14 jaar geleden
het is namelijk zo dat de kabel van de sonde voor de kat is langer en de tweede is korter en de lamda heb ik bij mercedes gehaald
maarten4874 (0) PRO, 14 jaar geleden
wat is je signaalspanning op de voorste en achterste kambdasondes? en hoe zien je fuel trims eruit?
hasa (0), 14 jaar geleden
dat heb ik niet gemeten.maar auto rijd perfect fuel trims zie ik geen afweiking
hasa (0), 14 jaar geleden
kan de lmm meter ook wat rol spelen of vuil