Op mijn 280SE heeft de vorige eigenaar een benzine druk regelaar gebouwd tussen tank en injectie pomp,
omdat hij dacht dat de vóórdruk te hoog was.
Lijkt mij niet goed. Ik heb het idee dat hij nu te weinig benzine krijgt, omdat hij soms afslaat en inhoud.
Wie heeft hier ervaring mee? Gewoon verwijderen? Of......
Graag advies.
Klaas
Geplaatst door kjvdlinde (0) , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz Overig? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Overig of stel zelf een nieuwe vraag.
10 Reacties
willy9 (0) PRO, 13 jaar geleden
zit normaal al een regelaar tussen -dus 2 ?????? -lijkt mij problemen bij maken gr
kjvdlinde (0), 13 jaar geleden
Wat is de druk die de bestaande pomp moet leveren?
Hans4040 (335) PRO, 13 jaar geleden
0,8-1,1 bar
kjvdlinde (0), 13 jaar geleden
Bedankt Hans; ik ga het testen, mocht dat goed zijn, dan demonteer ik de nieuwe drukmeter.
willy9 (0) PRO, 13 jaar geleden
elechtronische injectie 3bar --mechanische 5,6bar(ka-injectie)
Hans4040 (335) PRO, 13 jaar geleden
auto is van 1969....brandstofpomp persdruk 0,8-1,1 bar....
[url=http://img863.imageshack.us/i/280se.png/][img]http://img863.imageshack.us/img863/9837/...[/img][/url]
kjvdlinde (0), 13 jaar geleden
Wel veel verschil in de antwoorden toch? Wie heeft er nu gelijk?
Voor de duidelijkheid: Het is een Mercedes W108 280SE van 1969 met inj. pomp.
Géén caburateur versie.
Dus: 0,8-1,1bar.
Hans4040 (335) PRO, 13 jaar geleden
Ja, zie het plaatje...de drukken waar Willy9 het over heeft zijn van een latere versie....
willy9 (0) PRO, 13 jaar geleden
Deze van Hans, zijn de juiste deze van mij zij van een latere type wagens.
kjvdlinde (0), 13 jaar geleden
Heren: Vriendelijk dank voor jullie gegevens.
Ik test het morgen.
Klaas