Op mijn 280SE heeft de vorige eigenaar een benzine druk regelaar gebouwd tussen tank en injectie pomp,
omdat hij dacht dat de vóórdruk te hoog was.
Lijkt mij niet goed. Ik heb het idee dat hij nu te weinig benzine krijgt, omdat hij soms afslaat en inhoud.
Wie heeft hier ervaring mee? Gewoon verwijderen? Of......
Graag advies.
Klaas
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
zit normaal al een regelaar tussen -dus 2 ?????? -lijkt mij problemen bij maken gr
Wat is de druk die de bestaande pomp moet leveren?
13 jaar
0,8-1,1 bar
Bedankt Hans; ik ga het testen, mocht dat goed zijn, dan demonteer ik de nieuwe drukmeter.
13 jaar
elechtronische injectie 3bar --mechanische 5,6bar(ka-injectie)
auto is van 1969....brandstofpomp persdruk 0,8-1,1 bar....
[url=http://img863.imageshack.us/i/280se.png/][img]http://img863.imageshack.us/img863/9837/...[/img][/url]
Wel veel verschil in de antwoorden toch? Wie heeft er nu gelijk?
Voor de duidelijkheid: Het is een Mercedes W108 280SE van 1969 met inj. pomp.
Géén caburateur versie.
Dus: 0,8-1,1bar.
13 jaar
Ja, zie het plaatje...de drukken waar Willy9 het over heeft zijn van een latere versie....
Deze van Hans, zijn de juiste deze van mij zij van een latere type wagens.
Heren: Vriendelijk dank voor jullie gegevens.
Ik test het morgen.
Klaas
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Overig of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar