close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz C-Klasse: Bij schakelen naar P stijging naar 2000 toeren

Bouwjaar: 1993, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1800

Hallo,

Mijn C-klasse 1.8 Automaat gaat bij het uit de Drive schakelen naar N of P over naar 2000 toeren en zakt daarna heel langzaam weer terug, of blijft lang hangen zodat ik hem maar uitzet. Opnieuw starten lost het probleem op. Toch loopt de auto stationair warm ook niet altijd 750-800 toeren maar vaak 12 a 1300 toeren.

Wie weet waar dit aan kan liggen?

M.v.g!

Geplaatst door

Aristoteles (0)

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

probeert de gasklep eens goed te zuiver te maken , help meestal.
gr

willy9 0
badge

12 jaar

Reeds gedaan Willy, toch bedankt. Wat hij ook vaak doet is stationair tussen de 750 en 1200 toeren schommelen. Op-neer-op-neer.

Het niet het hele gasklephuis eraf gehaald, maar rubber eraf gehaald en met klep open goed schoongemaakt met een ontvetter.

Aristoteles 0

12 jaar

vacuumleidingen nazien op inlaatspruitstuk .

willy9 0
badge

12 jaar

Thanks, ga ik doen, wordt vervolgd.

Aristoteles 0

12 jaar

Willy,

Heb alle punten gesmeerd op de plaats onder de motorkap waar de gaskabel de hendel beweegt. Er zitten hier verschillende scharnierende punten en deze heb ik goed ingesmeerd met WD40 waardoor het probleem van de 2000 toeren lijkt opgelost. Nu even kijken wat hij doet met schommelen in toeren, dat lijkt mij hiermee nog niet opgelost, even afwachten.

Tot dusver,
Ardi

Aristoteles 0

12 jaar

[quote=vanweezel]Willy,

Heb alle punten gesmeerd op de plaats onder de motorkap waar de gaskabel de hendel beweegt. Er zitten hier verschillende scharnierende punten en deze heb ik goed ingesmeerd met WD40 waardoor het probleem van de 2000 toeren lijkt opgelost. Nu even kijken wat hij doet met schommelen in toeren, dat lijkt mij hiermee nog niet opgelost, even afwachten.

Tot dusver,
Ardi[/quote]
NB: moet vacuumslangen nog controleren

Aristoteles 0

12 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.