Hallo,
Mijn C-klasse 1.8 Automaat gaat bij het uit de Drive schakelen naar N of P over naar 2000 toeren en zakt daarna heel langzaam weer terug, of blijft lang hangen zodat ik hem maar uitzet. Opnieuw starten lost het probleem op. Toch loopt de auto stationair warm ook niet altijd 750-800 toeren maar vaak 12 a 1300 toeren.
Wie weet waar dit aan kan liggen?
M.v.g!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
probeert de gasklep eens goed te zuiver te maken , help meestal.
gr
Reeds gedaan Willy, toch bedankt. Wat hij ook vaak doet is stationair tussen de 750 en 1200 toeren schommelen. Op-neer-op-neer.
Het niet het hele gasklephuis eraf gehaald, maar rubber eraf gehaald en met klep open goed schoongemaakt met een ontvetter.
12 jaar
vacuumleidingen nazien op inlaatspruitstuk .
Thanks, ga ik doen, wordt vervolgd.
12 jaar
Willy,
Heb alle punten gesmeerd op de plaats onder de motorkap waar de gaskabel de hendel beweegt. Er zitten hier verschillende scharnierende punten en deze heb ik goed ingesmeerd met WD40 waardoor het probleem van de 2000 toeren lijkt opgelost. Nu even kijken wat hij doet met schommelen in toeren, dat lijkt mij hiermee nog niet opgelost, even afwachten.
Tot dusver,
Ardi
12 jaar
[quote=vanweezel]Willy,
Heb alle punten gesmeerd op de plaats onder de motorkap waar de gaskabel de hendel beweegt. Er zitten hier verschillende scharnierende punten en deze heb ik goed ingesmeerd met WD40 waardoor het probleem van de 2000 toeren lijkt opgelost. Nu even kijken wat hij doet met schommelen in toeren, dat lijkt mij hiermee nog niet opgelost, even afwachten.
Tot dusver,
Ardi[/quote]
NB: moet vacuumslangen nog controleren
12 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar