Hallo,
Ik heb een probleem met mijn centrale portier vergrendelen.
Wanneer ik op de sleutel druk voor dicht gebeurd er niks als ik vervolgens op open druk gaan de richtingaanwijzer knipperen en hoor ik iets in de deuren, het is net of er niet genoeg vermogen is om de sloten te bedienen. Heb de draden al vervangen omdat dit meestal het probleem is maar geen verandering. Auto is al weg geweest om uit te laten lezen maar hier kunnen ze geen contact krijgen met de auto.
Het probleem is gekomen sinds de auto voorschade gehad heeft
Heeft iemand hier ervaring mee
kees
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Controleer de vacuumslangetjes voor de hoogteregeling op beide koplampen...een los of lek slangetje kan ervoor zorgen dat de CV onvoldoende vacuum krijgt.
[quote=Hans4040]Controleer de vacuumslangetjes voor de hoogteregeling op beide koplampen...een los of lek slangetje kan ervoor zorgen dat de CV onvoldoende vacuum krijgt.[/quote]
Bedankt voor je reactie Hans maar bij een vito werkt de cv niet op vacuüm
10 jaar
Welke draden heb je vervangen? Meestal is het probleem te vinden in de kabelboom tussen de voorportieren en carrosserie.
Hoe groot was de schade en wat was er kapot?
[quote=JagerAutomotive.nl]Welke draden heb je vervangen? Meestal is het probleem te vinden in de kabelboom tussen de voorportieren en carrosserie.
Hoe groot was de schade en wat was er kapot?[/quote]
Kabels tussen de voorportieren zijn al preventief vervangen, schade voorzijde was bumper, motorkap, frontbalk, koelers, koelmotorhuizen, airbag stuur, gordels l+r.
10 jaar
Al eens uitgelezen? Dan kan je precies zien of er storingen en wat de waardes zijn in het cv systeem.
[quote=JagerAutomotive.nl]Al eens uitgelezen? Dan kan je precies zien of er storingen en wat de waardes zijn in het cv systeem.[/quote]
dat is nu juist het probleem we kunnen de auto uitlezen, maar wanneer we selecteren op centrale vergrendeling geeft ie aan dat er geen signaal/communicatie is
10 jaar
Waarmee lees je uit? Als dat met een STAR is, kan de cv-module weleens defect zijn. Heb je voedingen en massa gecontroleerd op de regeleenheid?
[quote=JagerAutomotive.nl]Waarmee lees je uit? Als dat met een STAR is, kan de cv-module weleens defect zijn. Heb je voedingen en massa gecontroleerd op de regeleenheid?[/quote]
ik heb de bus weggebracht om hem uit te laten lezen naar een diagnose service ik mag wel aannemen dat zij weten hoe ze zoiets moeten uitlezen. maar nu heb ik de bus weer thuis zonder resultaat vandaar dat ik het via problemcar probeer. ik heb al gekeken of er draden beschadigd zijn of stekkers vervuild maar ik zie zo niks, waar kan ik eventueel een schema vandaan halen zodat ik het een en ander kan meten?
10 jaar
Sommige modules zijn lastig uit te lezen met universele apparatuur. Ik weet hier vandaan niet waarmee er uitgelezen is, maar als je zegt dat de cv niet goed reageert, dan zal er toch eerst wat uitgelezen moeten worden of je moet zeker weten dat dat goed is gebeurt.
Als je een schema wilt, mail mij dan het chassisnummer. Dan kan ik van de week wat voor je opzoeken.
Reageert de cv wel normaal als je de deuren handmatig met de sleutel op slot zet of via de schakelaar op het dashboard?
Heb ondertussen de restanten van het alarm verwijderd maar ook dit geeft geen resultaat, klacht blijft nog steeds hetzelfde
10 jaar
Update cv cito,
Ik heb via Jager automotive een schema gehad wat zeer handig was. Maar dankzij wat eerdere eigenaren welke allemaal iets veranderen aan de auto en ik daarom vele avonden onder het dashboard heb gelegen zonder resultaat, heb ik besloten om het cv systeem van de auto buiten werking te stellen en er een ander cv systeem in te zetten.
10 jaar
Oke, bedankt voor de feedback. Je hebt iig weer CV.
hoi
er zijn bepaalde wagens geweest waar je enkele diagnosekabels moest hersteken in de diagnosestekker
er ook een andere/eenvoudige diagnose mogelijk
nl ; sluit de wagen met de sleutelstift ,deur per deur
de deur die de wagen niet sluit of opent daar zit het probleem
maar uit ervaring zit het mmestal in de deur L V
Je hebt de kabelboom van het slot en de kabelboom van de ruitbediening en de Z V
in een van deze twee zijner gegarandeerd enkele over
Mvg P
Het probleem is al opgelost toch?
Ja het probleem is opgelost doordat ik er een ander cv installatie er in gezet heb. [quote=JagerAutomotive.nl]Het probleem is al opgelost toch?[/quote]
10 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar