bij het naderhand inbouwen van een conrad setje cv op een sprinter met een gemel alarm ben ik op het volgende probleem gestuikt nl de achterdeur en de schuifdeur ondervinden samen te veel weerstand van de dunne bedrading om samen goed te kunne werken (apart wel en ik heb geen zin om andere bedrading te trekken)
Nu wil ik op de achterdeur met 2 relais werken en de aansturing van de cv als stuurstroom gebruiken om een grotere stroom naar het motortje te kunnen laten lopen
Mijn vraag is of een relais op deze manier met een korte puls zo snel kan schakelen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
De schakeltijd van de bestaande C.V. is lang genoeg om de motoren te openen en te sluiten, als dit door een alarm overgenomen word is dit bij een autonorm/groenenveld alarm in te stellen normaal 1 sec andere stand 5 sec maar de 1 sec is lang zat om een deurmotor dicht te trekken, de relais trekken zo snel aan dat het geen probleem moet zijn,als de spanning maar niet te lang op de motor blijft staan anders heb je kans dat je die om zeep helpt.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Sprinter of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar