👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
De auto, type W114, 6 cylinder met M110 motor heeft een lpg installatie met OMVL verdamper. Bij warme motor en rijdend op gas, is de overgang van lage toeren naar hoge toeren (meestal) zeer problematisch. Eenmaal rijdend op hogere toeren is er geen probleem meer. Op benzine rijdt de auto onder alle omstandigheden goed.
Onlangs zijn de kleppen gesteld, bougies en kabels vervangen bij MB. Het probleem blijft. Een nieuwe! OMVL verdamper gaf na +/- 200 kilometer rijden hetzelfde probleem.
Kan het zijn dat dit type verdamper, zonder vacuum aansluiting minder geschikt is voor een injectiemotor met zijn grote inlaatruimte? Zou een verdamper met vacuumaansluiting, zoals een Tartarini een betere overgang van lage toeren naar hogere toeren geven??
Graag reacties
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
dat is geen vacuum aansluiting maar een stationair aansluiting dus daar heeft het helemaal niks mee te maken. Maar puur met verdamping of afstelling. word je verdamper wel goed warm ??? staat je vermogensschroef tussen de verdamper en mengstuk goed afgesteld ??? Groetjes Mark
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Overig of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar