Hallo iedereen,
Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom vandaar dat ik Problemcar.nl om hulp wil vragen.
Ik heb bij me Benz de aanjager vervangen en nu sinds korte tijd vlak na het vervangen doet de c.v gek, bij het openen voel ik weerstand in de sleutel maar bij dicht niks lijkt net of ie geen slot heeft en dat geldt ook voor de passagierskant. Kofferbak ook, ik heb alles opnieuw bekeken maar ik kom er niet uit en ik wordt er een beetje ziek van. Sta steeds bij de pomp eerst aan de binnenzijde van koffer aan pennetje van tankklep te trekken voor dat ik kan tanken, als ik motor uit doe gaat ie soms snel uit maar soms ook weer niet.
Het is toch wel fijn als je de sleutel omdraait dat alles open of dicht gaat.
Dus voor degene die handige tips voor mij hebben mijn dank is groot.
Gr Said
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Je hebt duidelijk last van vacuum-lekkage. Alle bediening sloten , aan/uit ,rembekrachtiging gaat door middel van vacuum verzorgt door de vcuumpomp voor op de motor. Bij het schutbord vertakt dit in groepen die je dus apart op vacuumlekkage kunt testen. Vaak is het een tule of een harmonica-rubber onderin een van de portieren lek. Dit is echt een zoekplaatje. Deurbekleding van alle portieren afhalen is ook een optie ,vooral als je geen handvacuumpomp hebt.
Succes.
punt , het is wel een 201 en geen 123 type
werkt wel met een aparte cv pomp
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 190 of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar