Mercedes-Benz 200 diesel: druk koelvloeistofleiding

Bouwjaar: 1990, Brandstof: Diesel

ik heb onlangs een nieuwe cilinderkoppakking gestoken op men mercedes 200 diesel van bouwjaar 90 omdat ik olie in men waterreservoir zag nadat ik deze stak ben ik tot de conclusie gekomen dat de koelvloeistof niet circuleerde dacht eerst aan de waterpomp die gedemonteerd en bleek goed te zijn dus moest het ofwel de radiator zijn of wel de thermostaat die heb ik dan allebei vervangen en ook ineens het contactje van de ventilator. nu zit ik met het volgende probleem er zit druk in de leiding die bovenaan men radiator toekomt heb hem ontlucht maar toch zit er druk in die leiding weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn eventueel want ik weet het echt niet meer alles is vervangen maar toch druk in die leiding

benzisto

Geplaatst door benzisto (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 200? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Roger10 (0), 15 jaar geleden

Wanneer zit er druk op,als de motor op bedrijfstemperatuur is of on middelijk nadat je hem koudzijnde start?

benzisto (0), 15 jaar geleden

er zit druk op als de motor op bedrijfstemperatuur is dus als ik er mee gereden heb als ik de stop van men koelvloeistofbakje draai dan spuit er water uit door die druk

astra rijder (0), 15 jaar geleden

dat is normaal als je motor op temperatuur is.
Er heerst dan altijd een overdruk op het koelsysteem.

benzisto (0), 15 jaar geleden

maar toch niet als ik de stop erafhaal dat het water eruit spuit er klopt ergens iets niet denk ik dan

Roger10 (0), 15 jaar geleden

Ja maar u mag dit koelsysteem ook niet meer vullen dan de aangegeven hoeveelheid,ik zou zelfs proberen niet meer te vullen dan de minimum stand succes

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 200 of stel zelf een nieuwe vraag.