Wie kan mij vertellen hoe ik kan controleren of de hydraulische vering nog wel juist werkt. Voor mijn gevoel staat er continue de volle druk op. Mij is verteld dat een hydraulische vering ongeveer het zelfde effect moet geven als dat van een citroen Die van mij veert wel iets als je een drempel neemt maar niet dat je het gevoel hebt dat het nu echt lekker opgevangen word. Veert erg stug zelfs.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Had al zo'n vermoeden dat het de veerbollen zouden zijn.
Heb in dit geval niet alleen een brug nodig maar ook een nieuwe leiding set, wartels zijn helemaal dolgedraaid en verroest.
Word dus nog een leuk klusje.
Kan ik als de wielen vrijhangen de leidingen zomaar los maken of spuit de olie er dan uit? Moet na het vervangen er nog iets ontlucht worden of regelt dit zichzelf?
Veerbollen achter vernieuwen..
Bij stuiterende(iets wat nadeinen) achtervering dien je de veerbollen te vernieuwen.
Heb je overigens wel een brug voor nodig.
succes
Gaat vanzelf,wel kijken of de hydr olie nog fris is
Zonde van die door gedraaide wartels, want leidingen vernieuwen is een beduidend grotere klus. Wellicht met goeie kwaliteit leidingsleutels nog wat aan te vangen. En ja de olie zal er uitstromen maar zolang de motor niet loopt redelijk drukloos, wel opvangen want het hele systeem loopt leeg (1 a 1,5 ltr).
Ik zou altijd nieuwe hydroliek olie vullen, het ontluchten gaat dmv een paar minuten de motor laten draaien.
sleutel ze,
bedankt.
Zal er volgende week eens mee aan de slag gaan.
Zou idd prettig zijn als het nog ging lukken met de wartels.
gelukkig gaat het ontluchten dus vanzelf, dat scheelt al weer.
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 250 of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar