De koppeling deed het goed ,maar bij een stoplicht aangekomen
is hij niet meer vrij te krijgen
Met een klem op de slang tussen hoofd en hulpcilinder blijft
het pedaal hard bij intrappen
De hulp cilinder ziet er goed uit van binnen en lijkt niet naar buiten te lekken
Kan het zijn dat de hevel gebroken,of het hart van de drukgroep eruit ligt?
Het pedaal komt na intrappen niet omhoog
Met een lange schroevendraaier en gedemonteerde hulpcilinder
kan ik de hevel eenvoudig zonder veel kracht indrukken
Geplaatst door autobalk (0) PRO , lid sinds 22 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz Vito? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
8 Reacties
Averdonk (0) PRO, 19 jaar geleden
Systeem ontluchten.
autobalk (0) PRO, 19 jaar geleden
Al gedaan met de remontluchtketel ,maar dat helpt niet
Averdonk (0) PRO, 19 jaar geleden
Zou het toch in een van de cilinders zoeken.Ze hoeven dan wel niet te lekken, maar lucht naar binnen halen is wel 'n mogelijkheid. Je blijft er mee aan het werk met die Vito's.....
autoxpert790 (0) PRO, 19 jaar geleden
demonteer koppelingsslang tussen beide cilinders en probeer deze door te blazen, zit een soort rubberring in die wel es losschiet en dan wil de olie wel heen bij intrappen, maar soms niet terug als je het pedaal op laat komen, suc6
autobalk (0) PRO, 19 jaar geleden
Versnellingsbak eraf gehaald en de koppelingsplaat ishelemaal kapot
autoxpert790 (0) PRO, 19 jaar geleden
Hebik laatst ook gehad, hele voering eraf, en de klinken weg, bij jou hetzelfde?
autobalk (0) PRO, 19 jaar geleden
Ja klinknagels weg voering los en draagplaatjes eraf
autoxpert790 (0) PRO, 19 jaar geleden
bijnde dealer zijden ze mij dat dit komt door de koppelingsslang, deze heb ik voor de zekerheid vervangen, kost maar 29 euri, maar bij mij was de hele plaat naar de klote, na 20.000 km, nu plaat en slang vervangen, ben beniueuwd