De koppeling deed het goed ,maar bij een stoplicht aangekomen
is hij niet meer vrij te krijgen
Met een klem op de slang tussen hoofd en hulpcilinder blijft
het pedaal hard bij intrappen
De hulp cilinder ziet er goed uit van binnen en lijkt niet naar buiten te lekken
Kan het zijn dat de hevel gebroken,of het hart van de drukgroep eruit ligt?
Het pedaal komt na intrappen niet omhoog
Met een lange schroevendraaier en gedemonteerde hulpcilinder
kan ik de hevel eenvoudig zonder veel kracht indrukken
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Systeem ontluchten.
Al gedaan met de remontluchtketel ,maar dat helpt niet
Zou het toch in een van de cilinders zoeken.Ze hoeven dan wel niet te lekken, maar lucht naar binnen halen is wel 'n mogelijkheid. Je blijft er mee aan het werk met die Vito's.....
demonteer koppelingsslang tussen beide cilinders en probeer deze door te blazen, zit een soort rubberring in die wel es losschiet en dan wil de olie wel heen bij intrappen, maar soms niet terug als je het pedaal op laat komen, suc6
Versnellingsbak eraf gehaald en de koppelingsplaat ishelemaal kapot
Hebik laatst ook gehad, hele voering eraf, en de klinken weg, bij jou hetzelfde?
Ja klinknagels weg voering los en draagplaatjes eraf
bijnde dealer zijden ze mij dat dit komt door de koppelingsslang, deze heb ik voor de zekerheid vervangen, kost maar 29 euri, maar bij mij was de hele plaat naar de klote, na 20.000 km, nu plaat en slang vervangen, ben beniueuwd
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar