Bij deze auto blijft het lampje van koelvloeistofniveau en ruitensproeiniveau branden. Niveau van beide reservoirs is goed en sensors zijn uitgewisseld en werken ook beide. Heb wel iets gelezen over dat ze massa doorverbonden zijn, maar hoe kom ik erachter waar de storing zit.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoi...heb je die grote hoofdzekeringen al bekeken... Dat heb ik weleens gehad,toen bleef ook het koelvloeistoflampje branden.
De hoofdzekeringen zijn goed.
19 jaar
probeer de ruitenvloeistof sensor te verv die zit serie geschakeld met de koelvloeistof sensor
een kabel is van de ruitenvl naar koelv doorgetroken de ene van de koelvl gaat naar kombiklok en de ene vande ruitenvl gaat ook naar de kombiklok veel succes
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, ik had ook beide sensors vervangen en kvs peil gecontroleerd. Nu fopte ik mezelf want bij koude motor is uiteraard het kvs peil lager dan bij warme motor! Na bijvullen van een halve liter kvs was het probleem opgelost!!!! Dit is kan heel gevoelig zijn!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar