close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz 190: linkerband bij een kuil tegen het spatbord aan

Bouwjaar: 1991

Iemand een idee waarom links wel en rechts niet?

Geplaatst door

Henkie4435 (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

SCHOKBREKER MISSCHIEN DIE LEK IS EN DOORSLAAT.
JE BEDOELT TOCH HET BINNENSCHERM?
GR LUIS

VINK 0
badge

19 jaar

nee, het is niet aan de binnenkant , maar precies op de rand van het scherm linksvoor, het is net of zit de linkerband daar dichter bij het scherm dan de rechterband

Henkie4435 0

19 jaar

HEEFT DE AUTO EEN ONGEVAL GEHAD?
STAAT DE AUTO SCHEEF (LINKSVOOR)?
GR LUIS

VINK 0
badge

19 jaar

naar mijn weten heeft de auto geen ongeval gehad, toen ik hem net had was er niets aan de hand, hat is sinds een dag of 4, en de auto staat niet scheef.

Henkie4435 0

19 jaar

Zou het dan toch een combinatie van schokbreker en/of draagarm zijn?? ik weet het niet

Henkie4435 0

19 jaar

kromme veerpoot

vraagje 0

18 jaar

Bandenmaat?

arnold690 0
badge

18 jaar

Oke bedankt voor de suggesties, maar wat betreft de bandenmaat, waarom is het alleen linksvoor en de rest niet,en een kromme veerpoot zou ik zo niet weten , de banden voor zijn eraf geweest en men kon niets vreemds ontdekken, let wel, hij schaaft aan de "voorzijde" net boven het kunststof van de voorbumper.En aan de linkerkant kan ik geen vingers tussen het spatbord en de band krijgen en aan de rechterkant lukt dit wel. Verder nog een suggestie?

Henkie4435 0

18 jaar

Bussen draagarm versleten of kromme draagarm?

sjaak10918 0
badge

18 jaar

Is er iemand in de omgeving van Leeuwarden die er eventueel tegen een vergoeding naar zou kunnen kijken, motorisch heb ik er wel een beetje kijk op maar voor de rest weinig, en vooral wat kromme veren en draagarm betreft dan

Henkie4435 0

18 jaar

draagarmrubbers is gemakkelijk te controleren, je voorste wielen vrij laten hangen op een goede krik... dan met een koevoet kijken of er speling of kapotte rubbers bij zitten.

arie549 0
badge

18 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 190 of stel zelf een nieuwe vraag.