Iemand een idee waarom links wel en rechts niet?
Geplaatst door Henkie4435 (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 190? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 190 of stel zelf een nieuwe vraag.
11 Reacties
VINK (0) PRO, 18 jaar geleden
SCHOKBREKER MISSCHIEN DIE LEK IS EN DOORSLAAT.
JE BEDOELT TOCH HET BINNENSCHERM?
GR LUIS
Henkie4435 (0), 18 jaar geleden
nee, het is niet aan de binnenkant , maar precies op de rand van het scherm linksvoor, het is net of zit de linkerband daar dichter bij het scherm dan de rechterband
VINK (0) PRO, 18 jaar geleden
HEEFT DE AUTO EEN ONGEVAL GEHAD?
STAAT DE AUTO SCHEEF (LINKSVOOR)?
GR LUIS
Henkie4435 (0), 18 jaar geleden
naar mijn weten heeft de auto geen ongeval gehad, toen ik hem net had was er niets aan de hand, hat is sinds een dag of 4, en de auto staat niet scheef.
Henkie4435 (0), 18 jaar geleden
Zou het dan toch een combinatie van schokbreker en/of draagarm zijn?? ik weet het niet
vraagje (0), 18 jaar geleden
kromme veerpoot
arnold690 (0) PRO, 18 jaar geleden
Bandenmaat?
Henkie4435 (0), 18 jaar geleden
Oke bedankt voor de suggesties, maar wat betreft de bandenmaat, waarom is het alleen linksvoor en de rest niet,en een kromme veerpoot zou ik zo niet weten , de banden voor zijn eraf geweest en men kon niets vreemds ontdekken, let wel, hij schaaft aan de "voorzijde" net boven het kunststof van de voorbumper.En aan de linkerkant kan ik geen vingers tussen het spatbord en de band krijgen en aan de rechterkant lukt dit wel. Verder nog een suggestie?
sjaak10918 (0) PRO, 18 jaar geleden
Bussen draagarm versleten of kromme draagarm?
Henkie4435 (0), 18 jaar geleden
Is er iemand in de omgeving van Leeuwarden die er eventueel tegen een vergoeding naar zou kunnen kijken, motorisch heb ik er wel een beetje kijk op maar voor de rest weinig, en vooral wat kromme veren en draagarm betreft dan
arie549 (0) PRO, 18 jaar geleden
draagarmrubbers is gemakkelijk te controleren, je voorste wielen vrij laten hangen op een goede krik... dan met een koevoet kijken of er speling of kapotte rubbers bij zitten.