Mercedes-Benz 210: luchtbelletjes in brandstof diesel e 300 td 1998

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Diesel, Motorcode: 300 td

auto heeft me paar keer laten staan filter vervangen niets geholpen

kos1969

Geplaatst door kos1969 (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 124? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

Paul Hasselaar (0) PRO, 16 jaar geleden

Toch trekt hij valse lucht.
Controleer de retouren van de verstuivers als eerste.
Ik neem aan dat het geen CDI is.

Mr: Gertjan (0) PRO, 16 jaar geleden

heb je het brandstofsysteem al ontlucht?

kos1969 (0) PRO, 16 jaar geleden

hoe kan ik hem ontluchten deze auto is geen cdi ze zeggen o ringen vervangen bij pomp kan dat

Mr: Gertjan (0) PRO, 16 jaar geleden

normaal kun je dit ontluchten dmv een handpompje die je tussen de brandstoffilter en de aanvoerleiding naar de verstuivers plaast.

Paul Hasselaar (0) PRO, 16 jaar geleden

Als ik me goed herinner zit de brandstofpomp tussen het brandstoffilter en de verstuivers.
Onluchten met een los pompje omdat daarna weg te halen en weer lucht toe te laten lijkt me niet handig.
Dieselmotoren uit deze generatie ontluchten zichzelf.
Nadat er lucht in het systeem is gekomen is even doorstarten voldoende om de motor goed te laten draaien.

Afslaan kan komen door een verstopping of door een lekkage waarbij lucht toegelaten wordt in het systeem.

gerrit3636 (0) PRO, 16 jaar geleden

O ringetjes vervangen en alle plastic leidingen tussen pomp en filter controleren op slijtage door trilling van de motor zowel de 124 als de 210 diesels hebben deze problemen

kos1969 (0) PRO, 16 jaar geleden

ik heb de o ringen compleet met slangen klemmen enz vervangen en het probleem is over bedankt jongens voor de tip vr gr leo klok

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 124 of stel zelf een nieuwe vraag.