close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz Vito: NOODLOOP

Bouwjaar: 2001

MERC VITO BJ.2001.112CDI KMST.50.000KM
START MOTOR RIJD WEG GEEN PROBLEEM.KOM BIJ STOPLICHT MOTOR LOOPT STATIONAIR.1-2MIN. RIJDT WEG TREKT NIET DOOR TOT 3000 TOEREN.STOP ZET HEM VAN CONTACT,WACHT 1-MIN AUTO RIJDT GEWOON WEER.TOT HIJ WEER 1-2MIN STATIONAIR LOOPT.TREKT WEER NIET.DIT BLIJF ZICH HERHALEN.FOUT-CODE UITGELEZENHEB 3-WEGKLEP OP ADVIES MERC DEALER VERV.GEEN RESUTAAT.RECYCEL-KLEP GEDEMONTEERD GEREINIGD GEEN RESUTAAT.
WIE HERKENT DIT PROBLEEM.??

Geplaatst door

GARAGE JANSSEN. (0)
badge

al 21 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

TIEPIES GEVAL VAN NOODLOOP, REMLICHTSCHAKELAAR VERVANGEN WIL WELEENS HELPEN, DEZE IS DUBBEL UITGEVOERD EN ALS JE REMT
WORDT TOERENTAL OOK GEDRUKT.
GAS GEVEN EN TEGELIJK REMMEN GAAT NL. NIET BIJ CDI....
ALS DE MOTOR OP NOODLOOP IS WIL EEN AANTAL KEER DE
KOPPELING INDRUKKEN OOK WELEENS EFFECT GEVEN.

Ik zou ook even controleren op vacuum lekkage bij slangetjes of klep in inlaat spruitstuk. Zit volgens mij ook een koppelingsschakelaar op ook even controleren.

hbr 0
badge

19 jaar

turbo-druk regelventiel gaat ook nog wel eens kapot bij deze autos,deze hangt rechts in het chassis achter de dynamo.
eerst het vaccuum even controleren dmv een meter en het membraan op de turbo controleren op inwendige lekkage is dit goed,dan het regelventiel vervangen

albosch187 0

19 jaar

IK HEB DE VACUUM SLANGEN GECONTROLEERD IN ORDE.DE VACUUMKLEP OP INLAATSPRUITSTUK GECONTROLEERD HIER BLEEK EEN HEEL KLEINE LEKKAGE.IK HEB DEZE KLEP VERVANGEN PROBLEEM OPGELOST.

Zelfde probleem gehad. Deze site gevonden, en ook de opmerking gelezen dat het de remlichtschakelaar zou kunnen zijn.
Vacuumklepje bij de dynamo was goed omdat deze niet warm werd. Op het oog geen vacuumslangetjes kapot. Dan maar een remlichtschakelaartje vervangen. Kost 9 Euro,....Probleem opgelost.

voorerwin 0

17 jaar

Helaas, het probleem is teruggekeerd. Remlichtschakelaar had dus wel invloed. Kan het een gasgeefsensor zijn? Zoja, waar zit die gemonteerd?
Is het een oplossing om de draden los te maken van de remlichtschakelaar zodat het lijkt alsof er nooit geremd wordt? Heb namelijk sterk de indruk dat de communicatie tussen remmen en gas niet klopt.

voorerwin 0

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.