close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz M-Klasse: slaat soms niet aan

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.7 cdi

Goeiedag,

Deze motor slaat soms niet aan, volgens de klant vooral bij warme motor.

Echter als de auto hier is gaat het altijd goed..

Wanneer je een spuitje start ether in de inlaat spuit start de motor wel ( klant heeft dit zelf uitgevonden )

Auto rijd verder perfect.

Heb de retour van de verstuivers gemeten en dit is nagenoeg gelijk bij alle verstuivers.

Foutcode: P 1354 nokkenas en krukassignaal, geen signaal.

Heb inmiddels de krukassensor vervangen maar het komt nog steeds voor en foucode keert terug..

Wat zou dit kunnen zijn??

Mvrgr J

Geplaatst door

venedijk (0)
badge

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Als ik vergelijking hoeveelheden doe met verstuivers geeft
bosch het volgende weer:

1e 0,1
2e -0,1
3e 2,2
4e -0,5
5e -1,7 mm3

venedijk 0
badge

13 jaar

cil 3 en 5 liggen wel ver uit elkaar...

maarten4874 0
badge

13 jaar

Geeft de nokkenas sensor dan niet je probleem, deze heeft hij nodig bij het starten.

hbr 0
badge

13 jaar

zal em morgen vervangen....

venedijk 0
badge

13 jaar

niet eerst meten??

maarten4874 0
badge

13 jaar

Heb bij een 2.2cdi in een c ook een keer een nokkenassensor vervangen welke soms warm niewt aansloeg.. goed mogelijk dus.. Meten zal wel lastig zijn want hij doet het vaker wel dan niet..

garageburgwal 0
badge

13 jaar

Nokkenas sensor vervangen.

Auto is hier bijna de hele week geweest en geen probleem...

Wel valt op de de motor iets langer moet starten dan normaal.

Klant heeft de auto terug, en heeft het probleem vandaag weer gehad!!! Weer bij warme motor..

Lijkt mij toch iets met brandstofdruk... Maar dan moet daar toch ook een foutcode van in staan??

venedijk 0
badge

13 jaar

Hoeft niet altijd een foutcode te geven bij een te lage raildruk bij het starten, die fout van de synchronisatie is die nu weg of is die ook weer terug? Ook zou ik de raildruk regelaar achter in de rail even controleren, de o ringetjes willen wel eens stuk gaan.

hbr 0
badge

13 jaar

heb ook de ringetjes van de raildruk regelaar vervangen zonder resultaat...

Auto komt morgen terug, zal kijken of de foutcode er in zit...

venedijk 0
badge

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz M-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.