close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz S-klasse 2000: Veerbeen rechtsachter

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: 112 944, Motorinhoud (cc): 3200, Vermogen (kw): 165

Goedenmorgen,

Ik had een vraag over mijn veerbeen rechts achter !

Het zit namelijk zo ik heb een mercedes S320 en nu sinds kort als ik mijn auto neerzet en laat staan deze Rechts achter inzakt .

nu heb ik zelf al aan de voorzijde bij de bumper de leidingen en compressor gecontroleerd en deze zijn goed en de druk ook ,maar als ik hem start komt hij wel weer gewoon omhoog, nu was mijn vraag hoe kan ik bij mijn veerbeen rechtsachter komen zonder op een brug te staan ,want jullie snappen wel, ik heb nu 1 melding gehad dat de auto te laag hing,stond binnen in de auto en ik hem aan de kant heb gezet gelijk.

Heeft iemand hier ervaring mee hoe ik bij de leiding en of ventiel kom rechts achter bij de veerbeen?

Of heeft iemand dit ook mee gemaakt en het kunnen oplossen ?


Heel veel mensen zeggen dat ik alles moet vervangen door andere veren ! (Maar geen oplossing weten),

En de luchtvering moet weghalen, maar ik dit zelf zeker niet wil ivm ik gewoon weet dat de comform dan verdwijnt zonder luchtvering.

Geplaatst door

schilder1977 (0)

al 4 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Auto op de krik, wiel eraf en lektesten.
Lek zoeken

https://youtu.be/FiDm52_qDGQ

Hans4040 1270
badge vip badge

4 jaar

Ja dat snapte ik al wel ,maar vroeg me af waar en hoe of wat de leiding en of ventiel zat voor ik meer weghaalt dan nodig is want ik ga er morgen mee aan de gang.

Maar al super bedankt ook voor dat filmpje maar dat hadden we al getest en nagekeken elke leiding uitgang ga de zelfde bar aan dus dat is goed en het is en moet gewoon achter zitten want daar horen we heel zachtjes minimaal gesis

Met vroendelijke groet,
Pascal

Meestal veerbalg lekkage,veerbalg flink met zeepsop inspuiten, dan zie je meestal wel bellen.

heel top dat jullie er op reageren maar mijn vraag is ook ,hoe kom ik boven op de veerbalg achter ivm ik graag zou weten hoe ik er bij kom zonder te veel weg te halen en het goeie weg haal moet ik de achterbank er uit halen of kan ik er via de kofferbak er bij ? kan zo even niet gokken waar die nou uitkomt het is kiele kiele kofferbak of achter in de auto bij de bank boven?

Heb al het mogelijke gadaan en en getest en ook met zeepsop en hij komt wel omhoog maar heel langzaam maar niet meer zoals hij hoort te staan dus ongeveer 1,5 cm maar uit de wielkast de andere allemaal rond de 5 cm maar bedankt voor jullie hulp denk dat het dan toch een nieuwe rechtsachter luchtveer word gekke is de linkerachter is nieuwer dan rechtsachter dus de vorige eigenaar vond het waarschijnlijk te veel geld voor gelijk alle 2 dus heeft er maar 1 geplaatst ,dus wat is nu wijs 2 nieuwe halen gelijk of alleen de kapotte? Of weet iemand anders wat het kan zijn wat het is net of hij niet hoger wil want ik hoor hem wel lucht er in pompen/blazen !! Maar gaat waarschijnlijk niet hoger omdat de andere allemaal wel al op de stand/niveau staan als ik hem omhoog doe en of op de lage stand zet

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz S-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.