auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Mercedes-Benz V-Klasse: Verstuivers

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2300

Wie kan mij helpen,

Het schijnt dat de verstuivers in mijn vito slecht zijn wat zijn de kosten voor nieuwe of kan ik deze laten repareren!

Met vriendelijke groet,
J. Verhoeven

Geplaatst door

the_lammie (0)

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

het is een duur grapje. volgens mij kun je ze laten reviseren maar dat weet ik niet zeker. ligt er ook aan of het een cdi is. de oude kun je denk ik op meer plekken laten reviseren dan die van een cdi. maar wat is het probleem met de auto dan?? en hoe hebben ze/je gecontroleerd hoe de verstuivers zijn want als het geen cdi is heb ik het nog maar heel weinig meegemaakt dat de verstuivers niet goed zijn.

vwfan 5
badge

17 jaar

Het is een V230 oude type motor als de auto warm word gaat deze niet tikken niet rammelen maar een ratelend geluid boven in de motor en als je de toevoer leiding vasthoud dan voel je dat ook toenemen als je gas geeft. Ze zijn niet lek en de uitlaat zien we ook niets aan. Alleen aan de rechterzijde van de motor (bij de multiriem) is de motor wat vettig maar niets apart hijverbruikt geen olie en geen water. waar denken jullie dan aan.

groet, Johan

the_lammie 0

17 jaar

rond de 493,- PER STUK ex de btw

terminste de laatste x dat k deze ging vernieuwe

ray-BMW

ray-bmw 0

17 jaar

verstuivers kosten nieuw 280euro per stuk met inruil van de oude bij de dealer. MAAR in EDE (als je adres wil hebben dan zoek ik deze op) kun je deze laten reviseren voor ong. 100 euro per stuk. Groet SAM

Sammetje 0

17 jaar

bij de grote Bosch diesel specialisten Zoals Terlouw en diesel Buchly kan je de verstuivers laten reviseren en testen, soms doe je een lektest en zie je een lekke verstuiver, blijkt op de testbank dat tijdens de tweede testsessie op temperatuur dat er nog veel slechte tussen zitten, dus de lektest is een goede indicatie om een echt defecte verstuiver te vinden, maar een uigebreide test op de bank is toch het beste.

Succes Marcel.

spanbandje 0
badge

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz V-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.