close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz Vito: Vito 108cdi weer in noodloop

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 108cdi

Nadat ik de turbodrukregelklep had vervangen heb ik een week normaal kunnen rijden echter nu is het probleem weer terug hij gaat weer in de noodloop!!!
Afgelopen weekend alle vacuum slangetjes maar even nagekeken ik dacht misschien is er 1 los maar niets van dat. Boel schoongemaakt met de compressor slangetjes doorgeblazen boel weer gemonteerd ging ie weer als een speer.. een uur later zou ik weer weg weer in de noodloop!!! :-( zou het aan de bediende klep kunnen liggen op de turbo zelf, tijdens het schoonblazen hoorde ik de klep wel bewegen daarna deed ie et even goed zou et zo kunnen zijn dat deze vast blijft zitten en niet van zijn plek komt?? of is deze turbodrukregelklep nu al aan gort vind et zowieso maar een gammel plastic ding, een kleine compressor die een klep open en dicht laat gaan....

Waar moet ik beginnen???

Geplaatst door

Wiert (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Bij mijn broer hoorde ik ook iets kraken(koolaanslag)toen ik het stangetje bewoog.Er ziten lamellen in de turbo die de gassen sturen naar de schoep.Er was toevallig ook injector reiniging in gedaan.Hij heeft niet meer gemankeerd sinds.Als je er onder kruipt en je laat gas geven,beweegt de stang dan.

De student 0

14 jaar

Bedrading ventiel ok ? zie ook bv. http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?p...

jogr63 0

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.