ik heb hier een coupe die niet meer vonkt ik heb de bobine /sensor/ontstekingsmodule vervangen geen resultaat heeft iemand een idee
of heeft iemand een schema hoe dit systeem eigelijk werkt volgens mij krijgt hij nog een signaal uit de computer maar welke kabel is dit en wat kan ik meten op de moduul zelf voor spanning of ander signalen
gr hans
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hans heeft deze wagen nog een voorschakelweerstand ?? zo ja misschien is deze defect
succes Marcel.
krukas sensor nazien (aan vliegwiel) -- in stroomverdeler inductiespoel nazien-- in rotor weerstand weggebrandt
hallo heren
deze heeft geen spoel in de ontsteking en de vliegwielsenzor is vervangen welk signaal moet ik meten op de senzor in het vliegwiel ???? ik meet namelijk niets met de ohm meter
gr hans
wagen met katalisator
Heeft toch geen contactpunten in stroomverdeler(delco)meer-- is toch met een spoel in de delco
De ohmse weerstand is +/- 680 ohm --
ja willy hij kat en heeft inderdaad die stekker aansluitingen en de verdeler is gewoon verdeler zonder niks (kap en rotor)
ja klopt de ohmse waarde is die goed en meet u een oplopende wisselspanning aan de stekker ( van de onstekingmodel)bij starten
op welke stekker van de twee en welke pen moet ik die waarde meten
ERis een e-mail op info@gar --- onderweg
tussen O krukassensor
680 +1200ohm
dankje willy9 voor je inzet hier kan ik wel wat mee ik laat je wel weten hoe dit afloopt
OP de 15 bobijn even als op 15 modul moet u 12V krijgen die via contacslot komen
hallo allemaal
ik heb de oorzaak gevonden een kabel breuk die veroorzaakt is door een parker kwam er bij uit toen ik de kabelboom los had liggen ivm meten dus allemaal bedankt en tot de volgende keer
mvg hansv
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 230 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar