close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz E-Klasse: w211 e270 cdi rail druk te laag

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.7 cdi

hallo,

heb gisteren een w211 e270 cdi binnen gekregen met een motorstoring, uitgelezen foutcode P2047 Rail pressure. The rail pressure is too low.
raildruksensoren vervangen mengregelventiel vervangen, brandstof pomp vervangen na een tijd rijden blijft de storing terugkomen en in in noodloop gaan.
weet geen raad meer mee.

gr peter

Geplaatst door

peterbrug (0)

al 11 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Hoeveel is de raildruk dan? Heb je die wel gemeten en vergeleken met de nominale waarde?

Ralf_Jensen 0
badge

11 jaar

Ja wel gemeten die was goed met de norm waarde

peterbrug 0

11 jaar

Als de druk wel goed is, waarom vervang je de brandstofpomp dan???

Juiste sensor gemonteerd? Storing gewist, ná het wisselen?

Ralf_Jensen 0
badge

11 jaar

Heb de zelfde auto (w211-e270 uit 2002) met het zelfde probleem, pomp druk is goed tijdens het testen maar op een of andere manier heeft hij af en toe te weinig druk en valt hij in z'n nood loop, als ik opnieuw start kan ik gewoon weer normaal verder rijden.
hij staat momenteel weer in de garage om nogmaals de hogedruk brandstof pomp te vervangen, de vorige was schijnbaar niet goed gereviseerd!
Ben benieuwd krijg hem van de week terug (hoop ik)

mvg
Alex

Alex210 0

11 jaar

afgelopen weken nog steeds las dat de auto af en toe in Noodloop valt,
Daar beide brandstof pompen vervangen zijn zou dat het probleem niet meer mogen zijn.
Vandaag de auto maar eens naar de MB dealer gebracht om hem uit te laten lezen, Nu kwam er uit dat er vaak alarm op de luchtmassa meting is geweest!.
Bleek dat de slang tussen luchtfilter en Turbo compressor niet goed aangesloten zat, alles nagemeten, weer goed vast gezet en getest.
Nu zou het probleem over moeten zijn.


Laat het tzt wel weer weten

Alex210 0

11 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 124 of stel zelf een nieuwe vraag.