ik ben in het bezit van een MB c200 cdi 1999 automaat en wil hem een beurt geven en mijn rit reg inbouwen: 165000 km
- welke automaat olie moet erin.
- welkekleur en waar zit mijn pulsgever verstopt
- kachelmotor moet gesmeerd wat moet weg rechts voor???
- stationair hoor je aan de voorzijde een lichte snerp spanrol v snaar?)
- lichtje van klokje is kapot waar let ik op bij de klok eruit rukken?
- temperatuur v/d motor blijft rond de 65 a 70 graden normaal?
- U ziet het kom je dan van een tdi golf met 2 ton op de teller motorklep nog niet losgehad en 45 000 km niet naar gekeken ja ja juist op www.problemcar terecht maar afijn we rijden een BENZ
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
als het goed is zit er in uw auto een 722.6 bak dit is te zien aan de w/s schakelaar naast de pook in principe hoeft die olie niet te worden vervangen volgens M-B maar om het zelf te doen is niet echt mogelijk er zit geen pijlstok bij (als het goed is)
welke pulsgever???
kachelmotor zit rechts voor onder het dashboard plaat weghalen
zit van onder erin geschroefd...
haal eens de multiriem eraf en kijk of de vrijloop van de dynamo niet vast zit (gebeurt weleens) de poellie van de dynamo draait vrij naar een zijde als ik het goed heb linksom
om het combi instrument te demonteren gebruiken wij 2 haakjes
het veiligste is om de plaat onder stuur los te nemen en met de hand eruit te drukken
de motor temperatuur is wel aan de lage kant staat de bijverwarming wel aan???
als het lampje in de schakelaar brand is de verwarming uit!!!
anders zou ik zeggen ga eens naar de dealer en laat de auto eens uitlezen
Heb je al een oplossing voor je motor temperatuur ?? , heb namelijk zelfde 'probleem'.
21 jaar
Is geen probleem,hebben ze allemaal met dit weer
bij een c220 d van 1994 zit de pulsdraad gewoon op de aansluitstekker van de radio ( althans bij mij )
als ik me niet vergis is dat dan de groen/witte kabel.
effe checken in het aansluitschema van de radio en meten is weten !
He Piet...
bij mij werd de motor ook niet warmer dan 70 graden heb er een nieuwe thermostaat gemonteerd en motor word nu tussen 85/87graden zonder dat bijverwarming is ingeschakeld
20 jaar
Vraag 1 antwoord: atf maar meestal niet te meten ( geen peilstok)
vraag 2 In de Radio stekker pos 1
Vraag 3 Onderplaat bijrijderskant en deksel van kachelhuis.
Vraag 4 Multiriem aleen conti gebruiken!met ruwe bovenzijde.
Vraag 5 Beschadigingen.
Vraag 6 Termostaat vervangen(meestal)
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar