Hallo,
Ik heb een Carisma ,van `97.
Maar laatst maakte mijn cent vergrendeling zo`n vreemd geluid ,net of die bleef hangen .
Wist niet wat te doen ,ANWB laten komen die wist `t ook zo gauw niet,die heeft toen de zekering eruit gehaald,dus nu werkt de vergrendeling niet meer,dan maar handmatig niet erg.
Maar op die zekering zaten de radio en de klok .........
Wat zou er kunnen zijn aan de vergrendeling want alle 4 kapot lijkt me stug ,de links achter bleef in de winter wel altijd achter met open gaan,de rest reageerde wel altijd..
Wat kan ik doen of laten doen :)
groetjes Ilonka
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als de ene altijd al haperde zou ik daar eerst zoeken. Wellicht loopt er daar iets vast waardoor de vergrendeling dit als 'storing' ziet en daardoor niet vergrendelt.
Doet m,n carisma soms ook.
Spuit dan het slot van de deur in met WD40 en hij gaat weer als nieuw.
Slot loopt na jaren steeds stroever waardoor CV van dat slot steeds meer achterop komt met de rest.
Sucses
9 jaar
Dus als ik `t goed begrijp zal `t rammelen dan ook over zijn ,want de buurman kwam aan de deur en die vroeg of dat geluid normaal was ,ik was al een uur binnen en ik hoorde toen niks maar misschien is`t terug contact gaan maken :toen er een zware wagen door de straat denderde ( ik noem maar wat ) ,maar `t maakt een heel vreemd geluid ook toen ik de sleutel in `t slot stak en `t geluid bleef ook als de auto open was :( pfff..
9 jaar
Gebruik de vergrendelknop eens wat tussen de voorstoelen zit .
Of alles dan goed open en dicht gaat.
9 jaar
Hoi Tekkel, die reageerde ook niet meer ,heb daar de stekkers afgetrokken ,maar `t geluid ratelen bleef `t zelfde :(
9 jaar
Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad met mijn spacewagon 1998, hierin zitten dezelfde actuators als in de Carisma. probleem was dat er in de actuator een rubber aanslag blokje zodanig was versleten dat hij continu open dicht stuurde. Was een soort van klapperen. Heb één voor één de actuators van de deuren losgekoppeld om te kijken welke het was. (bestuurderskant was de schuldige) Actuator met dremmel voorzichtig opengemaakt en rubberblokje vervangen met eigengemaakt rubber blokje , zaakje met lijmpistool weer dichtgeplakt en geen last meer gehad. Denk dat de andere ook wel aan de beurt komen.
9 jaar
nou jongens ,bedankt voor de info.......maar helaas heb de boel ingespoten maar er verandert niks blijft hangen en kabaal maken ,dus balen als een stekker want dit gaat geld kosten en das nou net wat ik even niet heb ....... maar ja das `t probleem dan niet `t is de radio die op die zelfde zekering zit en das vervelend want die doet `t nu ook niet meer :( BALEN .............
9 jaar
Radio op een andere stroombron zetten en probleem is opgelost. Desnoods ff een nieuwe draad trekken daarvoor.
Gr Fred
9 jaar
Nou jongens ,heb de oplossing gekregen van mijn achterneefje,die heeft ook mitsubishi die raadt me aan `t stekkertje aan de bestuurderskant maar af te koppelen ,dan krijgt de rest geen signaal meer en kan ik alles weer gewoon aansluiten ,dus op hoop van zegen ......
9 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Carisma of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar