👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo,
Ik heb iets doms gedaan. Vraag me niet waarom, maar ik heb, als je op het plaatje kijkt, die hendel van de koppeling richting de rode pijl kant op geduwd (naar links ) met mijn hand totdat hij niet meer verder kon. . ( zie bijgevoegd plaatje)
Echt dom, want daarna had mijn koppelingspedaal opeens heel veel vrije slag en grijpt heel snel aan. Heb ik iets kapot gemaakt? Kan dat zo snel? Nogmaals, ik weet echt niet wat me bezielde, maar ik vroeg me af of ik zo sterk was om hem in te duwen. Later vroeg ik of iemand achter het stuur wou zitten en het koppelingspedaal in te trappen en nu zag ik pas dat als je het pedaal intrapt hij richting de groene kruis gaat.
Zoals misschien al door jullie opgemerkt, heb ik totaal geen verstand van autos. Wat zou het kunnen zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als ik het zo lees dan heb je lucht in je koppelingsysteem gedrukt.. Laat de koppeling eerst eens ontluchten.. is nog geen 5 minuten werk..
pffff! wat een oplichting! Zoiets dacht ik al! ( ;-) nu lijkt het niet alsof ik er verstand van heb) Laat ik morgen gelijk even doen. Bedankt trouwens voor de snelle reactie!
16 jaar
rene hij heeft m terug gedrukt tegen de werkrichting
dan zal er geen lucht inkomen
ik denk eerder dat t druklager van de vork is gegleden
Door richting rode pijl te drukken gaat alle vloeistof richting koppelingspedaal in het reservoir. Denk dus ook dat er geen lucht in zit.
Kijken of de vork en de stift tussen vork en cilinder op de bak nog mooi op hun plaats zitten en dan enkele keren pompen met het koppelingspedaal en wellicht is alles O.K.
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Carisma of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar