👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo allemaal,
Nadat ik de onderste riemschijf met twee V-snaren vervangen had
hoopte ik dat de motor weer zou lopen. Dit was echter niet het geval en toen heb ik geprobeerd de bus aan te slepen. De motor maakte een verschrikkelijke herrie, reden om onder het kleppendeksel te kijken. Hier blijken drie van de acht nokjes te zijn gebroken. Wie kan mij het verband tussen deze twee zaken uitleggen? b.v.d. Arnold
waarschijnlijk is een gedeelte van de gebroken v-snaar tussen de distributieriem gekomen en is de timing zodanig veranderd dat de kleppen de zuigers raken met alle gevolgen vandien, ik heb dit al een keer eerder meegemaakt met een vw transporter
groeten marco
21 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi L300 of stel zelf een nieuwe vraag.
hallo, is het mogelijk dat de krukasbout losgelopen is? Zoja dan is de timing niet meer juist met alle gevolgen van dien.
gr.Rene
21 jaar