Koppeling & drukgroep zijn vervangen, en zuiger van werkcylinder.
Maar toch wil het schakelen niet goed , vooral de 1,2 en 3 . De 2 maakt vaak ook een krakend geluid. Het probleem is eigenlijk in 1 keer gekomen. Als ik snel een paar keer pomp (koppeling) schakelt de bak beter. Is dit een hoofdcylinder probleem of is er nog iets af te stellen want ik heb het gevoel dat de werkcylinder te weinig slag maakt.
Peter
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Een paar keer pompen , en hij doet het goed , kan betekenen dat
er lucht in het systeem zit , probeer 'm nog eens goed te
ontluchten , en af te stellen.
Als er geen lekkage bij hoofd en hulppomp is , kan primaire cub
van hoofdpomp doorlaten , nieuw setje monteren.
Bedankt voor de reactie.Zal het systeem nog een keer ontluchten, maar had dat laatst ook al gedaan.
Ik ben nu toch te twijfelen aan de hoofdcylinder, maar daar is geen revisie set voor
(volgens automaterialen zaak = 75 euro)
Wat ook nog kan is de rubberslang tussen chassis en motorblok, alleen heb ik daarin geen scheuren ontdekt.
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Galant of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar