Om de week of 2 heb ik een lege accu.
Steeds gewisselt met reserve accu.
Ben het zat geworden,dus gaan meten.
Min pool accu los en een tester tussen minpool accu en kabel,dan brand het lampje.
Wat al gedaan,alle zekeringen in de auto.
En naast de accu preventief los gehad.lampje bleef branden.de dynamo ook los gekoppelt lamp bleef nog aan.
Ik heb 1 aan sluiting op de accu los gehaalt.
Lamp is uit,
Voor de zekering kast naast de accu zit nog een kastje dicht getaped.
Wat zit daarin ?
Kan de zuurstof sencor stroom af nemen?
Of start motor? Ik meet een flucturend amp van 0.9 en 1 amp
De vraag is startmotor stroom lek
Lambda sensor stroom afname kan dat?
Of iets in het kastje dat dicht getaped is?
Alle zekeringen zijn eruit geweest behalve de 180 amp zekering accu die nog niet.
Heeft de kou ook invloed op de werking van de accu..de accu is van oktober 2019.
Ben effe door me optie heen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Deze zekering zijn los geweest behalve de 180 amp die de accu zekert
Zou geen lampje gebruiken , maar een multimeter , lampje trekt teveel vermogen , electronica schade , meet waarde kijken pas na een half uur de boel is dan in rust .
Dankje caleido.
Ik heb een fout gemaakt.
De multimeter op 5 a gezet en toen moest ik in de auto en sloot de auto af met de accu terug op de min pool.
En meteen de printplaat gefrituurd
Ik ga helemaal opnieuw maar met andere multi meter.
Waar ik aan zit te denken een relais die blijft hangen..we gaan het zien
4 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Primera of stel zelf een nieuwe vraag.
4 jaar