De auto trekt niet maar de turbodruk is heel goed. De turbo slangen zijn ook niet gescheurd en zonder de slangen loopt de auto exact hetzelfde... Maar als je aan de turbo voelt is de druk echt hoog!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
slangetje van de inlaat naar je brandstofpomp(bovenop de pomp) zit die er op of is niet lek.
Ok ik het eens nakijken! Bedankt.
De 3.0 Di heft een electronische ZEXEL / Bosch VP44 pomp , die heeft geen slangetje nodig toch voor de turbodruk.
Heb je foutmeldingen ?
Bij mijn weten wordt de turbo vacuum geregeld aan gestuurd vis een ventiel, het gebeurd wel eens dat de vacuum pomp te weinig onderdruk kan creeren, controleer dit eerst en anders ventiel overbruggen met tussenpijpje en kijken of je verschil hebt.
Anders mogelijk uitlaat dicht of verstopt brandstoffilter
De vacuum heb ik al gecontroleerd en was goed en het slangetje bovenop de pomp is ook goed..de bandstoffilter is nieuw en ik heb het hele brandstofsysteem uitgeschakelt dmv een losse beker met diesel..
Maar de uitlaat heb ik nog niet gecontroleerd.
Ga ik morgen doen. Bedankt voor de tips!
Ik heb een foutmelding van de luchtmassameter maar daar zit al een nieuwe in en ik heb er al 3 in gehad waarvan 1 zeker goed was uit een rijdende patrol
oké goed bezig, heb eventueel ook nog een originele LMM liggen die goed is.
Woon in de buurt van Veghel / Eindhoven.
Belangrijk is of dit probleem ineens is ontstaan of langzaam aan.
Blijft het vacuum ook goed als andere ventielen worden aangestuurd, als er ergens een lek is valt het vacuum daarop weg,anders eventueel de EGR tijdelijk dichtmaken.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Patrol of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar