Hallo,
Ik heb maar eens naar de kleppen gekeken, want dat gebeurt vast zelden bij zo'n auto.
Ik mat 0.30 bij alle uitlaatkleppen, en inlaat 0.18-0.20-0.28-0.20.
Startprobleem wordt volgende post.
Nix doen aan de kleppen?
wiemer
De oude wel, p10, deze hebben plaatjes.
Maar niemand kijkt ooit naar de kleppen lijkt het.
w.
16 jaar
warm :
i 0.25-0.25
u 0.39-0.49
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Primera of stel zelf een nieuwe vraag.
Deze motoren hebben toch hydraulische stoters?
16 jaar