👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo Allemaal,
Ik vind dat ik CVTbak van de micra maar moeilijk in de juiste postie krijg.
Wie weet wwar dat aan kan liggen?, mogelijk een positionerings stift/kogel etc etc...
Er zit momenteel 210.000 km op deze tuf, krijg dus de neiging te denken dat het wel eens afgelopen kan zijn met de Kooborstel ( koppeling ) en de Duwband die naar mijn mening mogelijk wat slipneigingen vertoond alhoewel deze geen extra of nare geluiden produceerd.
Mogelijk is het de Koolborstel?
Om het kort te houden
hoelang gaat zo'n koolstift mee?? wat zijn de symtomen dit te herkennen?
een mogelijk defecte duwband, waaraan is deze te herkennen?
Het moeilijk in de D of R positie kunnen zetten, wat is daarvan mogelijk het euvel?
En hoelang gaat nu zo'n nokkenas ketting mee?
210.000 KM is een vracht voor zo'n klein tuffie, ondanks dat hoge aantal kan ik niet zeggen dat in het algemeen de zaak op is, hij rijd/oogt nog prima.
Graag jullie gewaardeerde mening.
Wilco
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dan is de poederkoppeling niet meer in orde.
Ik krijg idd het gevoel dat bij het inschakelen dat de koppeling al draait waardoor dit mogelijk wat stroef gaat bij het schakelen naar D / R.
Is daar nog iets aan te doen behalve vervangen?
Nee?, wat zou dat gaan kosten, of is dit eenvoudig zelf te doen?
Ben al ff op zoek naar een exploding view, of reparatie PDF file maar nada......
Wilco
13 jaar
Ik ben benieuwd naar de antwoorden gezien de hoge KM stand.
hoelang gaat zo'n koolborstel mee?? wat zijn de symtomen dit te herkennen?
en wie kan mij vertellen waar deze zit?
En hoelang gaat nu zo'n nokkenas ketting mee?
Wilco
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Micra of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar