Goedendag
Het motormanagement lampje gaat steeds branden uitlezen geeft geen foutcodes, uiteindelijk distributie ketting vernieuwd omdat dit naar het schijnt het meest voorkomt bij Micra.
Bij het olie aftappen leek het wel stroop dus een flush gedaan en daarna weer ververst, maar nu komt het het management lampje gaat weer branden uitlezen geeft geen foutcodes, dus resetten en het gaat weer branden.
Wie heeft de oplossing voor mij?
mvg. Cor
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Wat voor uitleesapparatuur gebruik je (merk, type, versie, etc.)?
En welk lampje bedoel je met "motormanagement lampje"?
De wettelijk verplichte MIL (geel/oranje met een symbool van een motorblok)?
Het is idd het geel/oranje lampje
Wat betreft de uitleesapperatuur heb ik,, memoscan obd2 en eobd2
3 jaar
Misschien toch maar eens een keer laten uitlezen met dealer-apparatuur.
Gezien het feit (als ik het goed begrijp) dat de MIL uitgaat na het wissen van de codes, denk ik dat er toch echt wel een foutcode aanwezig is/moet zijn.
Is de software van de motor-computer geheel standaard? Niet getuned, of foutcodes uitgeschakeld?
Oldford tot zover bedankt, ik ga idd een x naar de dealer om uit te lezen, ik weet niets van deze auto, hij is sinds een 1/2jr van m'n dochter
3 jaar
Gisteren uitgelezen bij de dealer foutcode P0340 = distributie ketting, maar die is vernieuwd hij is gereset maar vanmorgen ging hij weer vrolijk branden. Schiet mij maar lek
3 jaar
Nee, het kan ook een defecte sensor zijn, of beschadigde bedrading, of een missende tand op het triggerwiel en eventueel kan de boel niet op tijd staan. Als er nokkenas verstelling op zit, dan kan daar ook een probleem mee zijn.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Micra of stel zelf een nieuwe vraag.
3 jaar