👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
hallo, ik heb spraakherkenning op onze wagen maar kan hem niet activeren. kan mij iemand helpen
Geplaatst door
al 9 jaar lid
Staat er niets over in het boekje..? Misschien heb je hier iets aan: http://www.qashqai-passion.nl/index.php?...
9 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Qashqai of stel zelf een nieuwe vraag.
Staat er niets over in het boekje..?
Misschien heb je hier iets aan: http://www.qashqai-passion.nl/index.php?...
9 jaar